Klacht POSTNL: bedrag code

Klachtnummer
# 44186
Gebruiker
MHH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

gevraagd poststuk zichtbaar te maken door code NO1.131217007923 in te voeren, maar het bedrag van 1,80 wordt niet geaccepteerd. Alvorens ik de porto kosten ga betalen, wil ik weten om welk poststuk het gaat.(ik ben mij van geen kwaad bewust)
Vr. groeten
m.h.hoogstraten@casema.nl

De oplossing

Wel of niet betalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Hoogstraten,Bedankt voor uw reactie. Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken heb ik de portokaart afgeboekt.Bij het controleren van de code op onze website is het belangrijk dat de cijfers en letters zonder spatie worden ingevoerd. De code begint met één letter, gevolgd door twee getallen, een punt, zes getallen, een punt en tenslotte nogmaals zes getallen.Mocht u in de toekomst vaker problemen met een van onze diensten of services ervaren, laat het ons dan weten.Met vriendelijke groet,Dirk
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen