Klacht POSTNL: Bedreigd door een postnl bestuurder.

# 319204
Heverton

Op 23 augustus 2018 omstreeks 09.10 uur werd ik door een postnl bestuurder van kentekente 7-VLB-60 of 70 eerst op de weg bedreigd en afgedwongen om sneller te rijden op een 50 km weg terwijl ik rechts reed. Dit bestuurder reed op de linker baan en probeerde iedereen rechts in te halen. Vervolgens werd ik ongeveer 10 minuten gevolgd door hem.
Ik stopte op de Essenbaan 77 waar ik een afspraak had, hier ben ik te laat gekomen omdat meneer nog verhaal kwam halen.
Hij bedreigde mij daar weer en probeerde mij uit te lokken om te gaan vechten terwijl hij nog in uniform was tijdens werk. Hij vroeg mij om het als echte mannen uit te gaan vechten op een terrein.
Hij maakte vervolgens een foto van mijn kenteken en zei dat hij mij op zou zoeken en reed vervolgens weg.

Geachte heer, mevrouw Silva,

Ik wil u ten eerste mijn excuses aanbieden voor het rijgedrag en de houding van deze chauffeur. Ik vind dit heel kwalijk en ik kan me voorstellen dat u hier heel erg van geschrokken bent.

Hier wil ik graag een klacht over opmaken. Zou u via een privé bericht nog uw e-mail adres door willen geven? Tevens verneem ik graag op welke weg u de chauffeur als eerste bent tegen gekomen en kunt u ook bevestigen dat dit in uw woonplaats heeft plaatsgevonden of was dit ergens anders?

Ik zie uw bericht graag tegemoet.

Annet
    Geachte heer da Silva,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb zojuist uw klacht geregistreerd, zodat deze wordt gerapporteerd. Ik heb dit dan ook per direct voor u gemeld bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. Daarnaast heb ik gevraagd of er nog even contact met u kan worden opgenomen. Zou u mij wellicht nog uw e-mail adres willen sturen? Mocht het telefonisch niet lukken, kan mijn collega eventueel contact opnemen via de mail.

Thera
    PostNL
    Geachte heer da Silva,

Bedankt voor het sturen van uw e-mail adres. Ik heb deze zojuist in de klantenkaart toegevoegd.
    Mijn collega van het onderzoeksteam zal het vanaf nu verder oppakken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

Thera
    PostNL