Klacht POSTNL: Bedreigd door pakketbezorger PostNL

Moessie1977

Ik ging vanavond het karton buiten zetten, toen er een grote bus van PostNL pakketpost (met kenteken VK-528-P) om 20.15 uur als een gek achteruit reed. Toen ik hem hierop aansprak (om in het donker) wat rustiger achteruit te rijden, aangezien hij mij op het laatste moment pas zag, begreep hij de reden niet. Ik zei dat het een kindvriendelijke buurt was, maar hij weerlegde dit dat er op dit uur geen kinderen meer buiten zouden spelen. Toen ik daar op antwoorde dat ik het hier niet mee eens was en zei dat er ook wel eens dieren plotseling over straat kunnen lopen of voetgangers, vervolgde hij zijn rit. Toen hij 10 meter was weggereden en ik inmiddels zijn kenteken had genoteerd deed hij zijn raam open en riep: 'Als ik hier wat over hoor dan weet ik jou te vinden'! Waarna hij er snel vandoor ging.

Ik zie het niet meer zitten om een pakket door PostNL te laten bezorgen aangezien deze persoon dan zomaar voor mijn deur kan staan. ik voel mij echt bedreigd. Ik snap niet dat deze persoon (in het donker) zo asociaal rijdt. Volgens mij is er maar één oplossing mogelijk, dit mag PostNL zelf bedenken.

Geachte heer, mevrouw Moeskops,

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor het gedrag van deze medewerker. Ik ben het met u eens dat dit hele gevaarlijke situaties kan opleveren. En het spijt me ook dat de bezorger op deze wijze heeft gereageerd.

Ik heb echter niet de mogelijkheid om klachten anoniem door te geven. We gaan natuurlijk zorgvuldig met uw gegevens om, maar wanneer het met de chauffeur wordt besproken dan wordt er wel aangegeven waar dit is voorgevallen. Ik heb daarom nu nog geen melding gemaakt. Graag verneem ik van u of ik uw toestemming heb om de klacht op uw naam en adres te registreren of dat u er liever van af ziet.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Annet
    Moessie1977
    Ik zie hier van af, aangezien ik niet altijd thuis ben en ook een jong zoontje en vrouw thuis heb wonen. Ik vind het jammer dat hij aan de deur kan blíjven komen, ik zal helaas in de toekomst (buiten vandaag en morgen om aangezien ik nog bestellingen heb lopen) geen gebruik van jullie diensten meer maken. Het is jammer dat jullie zulke personen in dienst hebben, ik garandeer u dat deze persoon niet spoort.