Klacht POSTNL: Belachelijk

Klachtnummer
# 305308
Gebruiker
Bestek1800
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Reclamefoldertje wordt in plastic hoesje met excuses toegestuurd ivm beschadiging!
De beschadiging bestaat uit kleine scheurtjes in het papier,zie bijlage.

Het moet niet gekker worden dat zulke onbelangrijke post zo wordt behandeld.

De oplossing

Gewoon in de brievenbus doen, doe niet zo moeilijk.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw De Munck,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een beschadigde folder heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aller eerst wil ik u mijn excuses aanbieden dat uw folder beschadigd is geraakt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat post beschadigd bij u aankomt.
    Dat er een excuus brief bijzit betekend dat de beschadiging in het sorteerproces gebeurd is.

    Ik heb een klacht voor u aangemaakt dat dit is voorgevallen. Ik hoop dat het in de toekomst niet meer zal voorvallen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen