Opgelost door POSTNL: Belachelijk rijden en mij afsnijden op de snelweg.

content Opgelost
Kiomi

Goedendag. Ik reed net op de snelweg. Er reed een postnl busje met heeele harde snelheid langs mij en sneed mij af. Waardoor ik bijna van de weg af gleed. Deze was met nog een ander persoon. Daarna staken hun allebij hun middelvinger op. Ik vindt dit in alle woorden te ver gaan en niet kunnen! Ik wil echt dat hier wat aan gedaan wordt! Het kenteken is VZ-919-K.

Misschien zijn excuses aanbieden. En misschien wel ontslagen worden. Ik had dood kunnen zijn.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat één van onze chauffeurs asociaal en gevaarlijk rijgedrag heeft vertoond en dat beide personen in het busje hun middelvinger hebben opgestoken. Ik begrijp dat u hier erg van bent geschrokken en boos bent over deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn oprechte excuses voor het gedrag van deze medewerker(s). Ik wil graag een melding maken om betrokken personen aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u aangeven waar dit voorval precies heeft plaatsgevonden en hoe laat?

- Wat is uw e-mailadres?

Kiomi
Het was om ongeveer 17:10. Het kenteken was Vz 919 K. En het was op de A15 (snelweg) richting Rhoon. Hartelijk bedankt voor jullie reactie.