Opgelost door POSTNL: Belachelijk rijden en mij afsnijden op de snelweg.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 474538
Gebruiker
Kiomi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag. Ik reed net op de snelweg. Er reed een postnl busje met heeele harde snelheid langs mij en sneed mij af. Waardoor ik bijna van de weg af gleed. Deze was met nog een ander persoon. Daarna staken hun allebij hun middelvinger op. Ik vindt dit in alle woorden te ver gaan en niet kunnen! Ik wil echt dat hier wat aan gedaan wordt! Het kenteken is VZ-919-K.

De oplossing

Misschien zijn excuses aanbieden. En misschien wel ontslagen worden. Ik had dood kunnen zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat één van onze chauffeurs asociaal en gevaarlijk rijgedrag heeft vertoond en dat beide personen in het busje hun middelvinger hebben opgestoken. Ik begrijp dat u hier erg van bent geschrokken en boos bent over deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn oprechte excuses voor het gedrag van deze medewerker(s). Ik wil graag een melding maken om betrokken personen aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u aangeven waar dit voorval precies heeft plaatsgevonden en hoe laat?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kiomi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het was om ongeveer 17:10. Het kenteken was Vz 919 K. En het was op de A15 (snelweg) richting Rhoon. Hartelijk bedankt voor jullie reactie.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen