Klacht POSTNL: Belachelijk

Klachtnummer
# 373064
Gebruiker
Magdalena
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemorgen
Ik heb al 4 dagen thuis zitten wachten op een pakket
Uit Nederland vind het schandelijk,elke keer 5min voor bezorgen staat het weer in sorteer centrum
Dus leg mij eens even uit hoe dat kan
Nu komen ze vandaag voor de 5 keer brengen
Zitten planten in ,zijn ze dood krijgen jullie van mij de rekening
1182 bx 34
Amstelveen

De oplossing

Het bedrijf heeft al een onderzoek gestart

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van het pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?