Klacht POSTNL: Belachelijk

An64

Ik zou tussen 12.00-14.00 een pakje krijgen. Ik had netjes een briefje op de deur geplakt of het even achter afgegeven kon worden i.v.m dat we in het water zaten en geen natte zooi in huis wilde hebben. Er is niet eens aangebeld maar gelijk een bericht dat mijn pakje naar een afhaalpunt gebracht word.

Dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd dus hopelijk kunnen jullie er wat mee

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U bent het er niet mee eens dat de chauffeur uw pakket naar het PostNL-punt heeft gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u baalt van het feit dat de chauffeur het verzoek op uw briefje niet heeft opgevolgd. Conform afspraken met de verzendende partij mogen onze chauffeurs geen verzoeken op briefjes opvolgen. Uit het briefje blijkt echter wel dat u thuis was. De chauffeur had dus moeten aanbellen. Mijn excuses dat dit niet is gebeurd.

- de track en trace code van het betreffende pakket;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt en dat u de deurbel had kunnen horen achter het huis.