Klacht POSTNL: Belachelijk

Klachtnummer
# 470320
Gebruiker
An64
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou tussen 12.00-14.00 een pakje krijgen. Ik had netjes een briefje op de deur geplakt of het even achter afgegeven kon worden i.v.m dat we in het water zaten en geen natte zooi in huis wilde hebben. Er is niet eens aangebeld maar gelijk een bericht dat mijn pakje naar een afhaalpunt gebracht word.

De oplossing

Dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd dus hopelijk kunnen jullie er wat mee

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U bent het er niet mee eens dat de chauffeur uw pakket naar het PostNL-punt heeft gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij indenken dat u baalt van het feit dat de chauffeur het verzoek op uw briefje niet heeft opgevolgd. Conform afspraken met de verzendende partij mogen onze chauffeurs geen verzoeken op briefjes opvolgen. Uit het briefje blijkt echter wel dat u thuis was. De chauffeur had dus moeten aanbellen. Mijn excuses dat dit niet is gebeurd.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de track en trace code van het betreffende pakket;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt en dat u de deurbel had kunnen horen achter het huis.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen