Klacht POSTNL: Belachelijke afleverpoging om 22.30 uur

Klachtnummer
# 290335
Gebruiker
MikevanEijk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik probeer via de site van post nl de chat te openen voor een klacht maar deze blijkt niet te werken. Ook de telefoonoptie werkt niet.
Gisteren zou er een paket bezorgt worden.
Koerier is gisteren avond om 22.30 uur langs gekomen om paket te bezorgen. Paket zou bij mijn ouders bezorgd worden, maar liggen om die tijd al op bed.
Ik vind het echt schandalig dat er om 22.30 uur nog een paket aangeboden wordt.

Mvg Mike van Eijk

De oplossing

Bv na 21.30 uur niks meer aanbieden lijkt mij een pre.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Eijk,

    Uit uw bericht maak ik op dat u ontevreden bent over de levering van uw pakket rond 22:30. Graag dien ik u van repliek.

    Graag dien ik een klacht voor u in. Heeft u voor mij de Track en Trace-code van deze zending?

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL
  2. Auteur
    MikevanEijk
    Datum
    Hoi Rodney,

    Track en Trace-code is 3SMYPA405902839

    Mvg Mike van Eijk
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Eijk,

    Dank u wel voor de track en trace code van de zending.

    Ik heb voor u een klacht doorgezet dat de bezorger zo laat nog aan de deur is geweest. Hij zal hierop worden aangesproken door zijn leidinggevende.

    U krijgt hier verder geen melding meer van omdat dit intern wordt opgepakt.

    Ik hoop dat het niet weer zal voorkomen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen