Klacht POSTNL: Belachelijke afwerking van het verzenden

sad Niet opgelost
Landwief

Ik had een kaartje naar mijn ouders gestuurd , vanwege corona is het persoonlijk contact miniem
Ik heb het kaartje persoonlijk naar het postkantoor gebracgt waar daar een postzegel erop kwam.
Na enige dagen ontvingen mijn ouders een helft van een doormidden gescheurd kaartje en een' summier sorry, lag aan het apparaat ,kan gebeuren 'verontschuldiging.
Ze konden niet eens lezen wat het lieve persoonlijke bericht was of de afzender.

Nieuw kaartje voor mijn ouders en verzendkosten vergoedt
Geen,,men verschuilt zich achter regeltjes

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u uw ouders dit kaartje beschadigd hebben ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Briefpost is echter niet verzekerd bij schade of verlies, dus ik kan u hiervoor geen vergoeding aanbieden, maar ik wil hier graag een klacht registratie over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum is dit poststuk bij uw ouders afgeleverd?

- Wat is uw e-mail adres?

Landwief
    Wereldvrouw@msn.com
    Week 16
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat briefpost niet te traceren is in ons proces is het tot mijn spijt niet mogelijk te achterhalen wat er precies misgegaan is. Uw klacht hebt ik doorgegeven aan de afdeling die gaat over de postsortering en -bezorging op het adres van de geadresseerde. Hier wordt de melding besproken met de betrokken medewerkers en zal er extra aandacht worden besteed aan de postbezorging. Ook zullen we onderzoeken of er in het betreffende postcodegebied meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbeteringen doorvoeren waar nodig. Omdat dit intern wordt opgepakt zult u hier zelf geen bericht meer over krijgen. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Graag wil ik u er nog op attent maken dat uw voorgaande bericht een openbaar bericht is geweest, waardoor privacygevoelige informatie zoals uw e-mailadres openbaar staat. Wellicht kunt u dit bericht verwijderen of aanpassen.