Klacht POSTNL: belachelijke gang van zaken mensen den hun werk niet naar behoren en computer geven telkens error

evt1982

mijn pakket zou bezorgt zijn maar blijkt eerder gescand te zijn nu heb ik op allerlei manieren contact proberen te krijgen maar de daan computer geeft telkens error. nu heb ik gebeld via een informatie nummer om zo in contact te komen en ben nu dus 10 euro kwijt aan een telefoongesprek om er vervolgens achter te komen dat de bezorger zijn werk niet goed doet. wie gaat mij hiervoor compenseren want dit is nu al de zoveelste keer!!!!

ik wil compensatie

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakje en de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u onze klantenservice niet heeft kunnen bereiken via de site. Wij hebben gisteren te maken gehad met een storing dit is inmiddels opgelost. Ik vind het uiteraard spijtig dat u extra kosten heeft moeten maken door te bellen via een informatienummer. Het is echter niet mogelijk om een vergoeding te ontvangen voor gemaakte telefoonkosten. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade.
    U geeft tevens aan dat uw pakket te vroeg gescand is. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik hoop dat u het pakket inmiddels in goede orde heeft ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan komt een pakket met deze status meestal nog wel terecht binnen 2 werkdagen. U zou voor de zekerheid ook nog navraag kunnen doen bij buren. Als het pakket niet bij u is binnen deze termijn, adviseer ik u om dit te melden bij de afzender. Die is onze opdrachtgever en kan een klacht bij ons indienen wanneer een pakket te lang onderweg is.

evt1982
Geen oplossing geboden