Klacht POSTNL: BELACHELIJKE SERVICE BIJ VERZEKERD VERZENDEN!

Klachtnummer
# 531869
Gebruiker
nvrl #slechteservice
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dat 1/5 pakketjes die ik verzend helemaal kapot aankomen of met gaten in de doos. De mensen van de klantenservice ‘telefoonlijn’ zijn vriendelijk maar kunnen je niet verder helpen. Belachelijke service en daar betaal je dan ruim €8,- voor. 2 mnd geleden ook een klacht gepost en toen kon ineens alles wel binnen 2 dagen opgelost worden. Toch zijn er nogsteeds Cases waarbij niemand me helpt. Ik ADVISEER NIEMAND via postnl te verzenden want bij ‘nood’ zijn ze niet/slecht te bereiken. Ik ben inmiddels gestopt met het verzenden doordat jullie mij teveel geld kosten.

De oplossing

Dat de case’s ook word opgelost vanuit jullie. Niet alleen als er een klacht op klachtenkompas word gezet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Graag geef ik een korte samenvatting van ons leuke telefoongesprek.

    Het is natuurlijk erg vervelend dat meerdere schadeclaims nog niet zijn afgewikkeld, mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik kan mij voorstellen dat dit zorgt voor frustratie. Zoals telefonisch besproken zijn de meeste schadeclaims inmiddels gelukkig afgewikkeld. Er is nog één schadeclaim in behandeling bij onze onderzoeksafdeling. We hebben afgesproken dat u de uitkomst van de schadeclaim afwacht. Ik verwacht dat één van mijn collega's spoedig contact met u opneemt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen