Klacht POSTNL: BELACHELIJKE SERVICE BIJ VERZEKERD VERZENDEN!

nvrl #slechteservice

Dat 1/5 pakketjes die ik verzend helemaal kapot aankomen of met gaten in de doos. De mensen van de klantenservice ‘telefoonlijn’ zijn vriendelijk maar kunnen je niet verder helpen. Belachelijke service en daar betaal je dan ruim €8,- voor. 2 mnd geleden ook een klacht gepost en toen kon ineens alles wel binnen 2 dagen opgelost worden. Toch zijn er nogsteeds Cases waarbij niemand me helpt. Ik ADVISEER NIEMAND via postnl te verzenden want bij ‘nood’ zijn ze niet/slecht te bereiken. Ik ben inmiddels gestopt met het verzenden doordat jullie mij teveel geld kosten.

Dat de case’s ook word opgelost vanuit jullie. Niet alleen als er een klacht op klachtenkompas word gezet.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Graag geef ik een korte samenvatting van ons leuke telefoongesprek.

Het is natuurlijk erg vervelend dat meerdere schadeclaims nog niet zijn afgewikkeld, mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik kan mij voorstellen dat dit zorgt voor frustratie. Zoals telefonisch besproken zijn de meeste schadeclaims inmiddels gelukkig afgewikkeld. Er is nog één schadeclaim in behandeling bij onze onderzoeksafdeling. We hebben afgesproken dat u de uitkomst van de schadeclaim afwacht. Ik verwacht dat één van mijn collega's spoedig contact met u opneemt.