Klacht POSTNL: Belachelijke service kast al ruim een maand bij POST NL door jullie schuld!

Chantal#kast#

29 maart is de kast bij POST NL extra home bezorgd. Vanaf dat moment mocht ik een brzorgdatum uitkiezen omdat het een grote kast is, dit gedaan. Gezorgd dat er iemand in huis is dus een vrij dagdeel genomen. De bezorgtijd is om ik stuur een appje, sorry mevrouw er ligt een deel op het ander depot?! Dan wisten jullie dit ook al in de ochtend had ik gewoon kunnen werken.
Als dat nu 1x was oke. Maar helaas is dit al de 3e dag zo gegaan en al 1.5 vrije dag opgenomen!

Een maand later nog geen kast in ons bezit?! Ik vind het belachelijk dat het zo kan...

Dat het bedrijf zijn afspraken nakomt over het leveren van de kast. Ik heb al 1.5 dag vrij genomen maar nog geen kast in mijn bezit.

Ik wil dat het bedrijf levert en anders ook compenseert de vrije dagen
Ik vind het echt belachelijk.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket nog steeds niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat u speciaal heeft vrij gevraagd om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt moet ik u melden dat de klantenservice van Extra@Home geen gebruik maakt van klachtenkompas.nl. Hierdoor kan ik u niet van dienst zijn.

Mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Extra@Home via: 088-23 63 764. Zij zijn te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Ook is het mogelijk om via de e-mail contact op te nemen. U kunt hen e-mailen via: extra.at.home@postnl.nl. Ook raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. De afzender kan als opdrachtgever, een onderzoek opstarten.