Klacht POSTNL: Belangrijk aangetekend stuk niet afgeleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 439526
Gebruiker
CWM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekend stuk is niet bezorgd en is ook niet te traceren in de app. De app van Post nl geeft aan dat de zending is gesorteerd maar dat de bezorgtijd nog niet bekend is. Eerder werd er gemeld dat de zending op 22 april tussen 18.00 en 19.00 zou worden bezorgd, dit klopt dus absoluut niet
Heb al een telefonische klacht ingediend maar heb na een week nog steeds geen reactie gehad!

De oplossing

Zorgen dat het opgelost word! Vergoeding van alle kosten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik ben voor u even ons systeem ingedoken en zie inderdaad dat er een onderzoek naar de zending is uitgevoerd. Vanuit het onderzoek wordt aangegeven dat de zending via onze haal en breng service is afgeleverd bij het postbus adres. Onze onderzoeksafdeling had geprobeerd om u te bellen op 30 april, maar er werd op dat moment niet opgenomen en hebben daarom een mail gestuurd met de informatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CWM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen Er wordt beweerd dat de aangetekende brief is bezorgd terwijl ik bij navraag bevestiging heb gehad dat dit stuk niet is bezorgd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen