Klacht POSTNL: Belangrijke post niet bezorgd

Post-klacht

We hebben naheffingen van de motorrijtuigenbelasting ontvangen, omdat de bezorger van Post-NL de aanslagen motorrijtuigenbelasting niet heeft bezorgd. Deze hadden in juli bezorgd moeten worden! Navraag bij de belastingdienst gedaan, deze waren wel verstuurd. Het zit me niet lekker, we betalen altijd op tijd!

Zorgen dat de bezorging, die de laatste tijd te wensen over laat, beter gedaan gaat worden. Heb al zoveel ellende gehad, door fouten van post-NL

Geachte mevrouw Lubbers,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze postbezorging.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u uw poststuk niet heeft ontvangen en kan mij voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart. Ik wil u vragen om te controleren of dit poststuk in eerste instantie door PostNL moest worden bezorgd. Veel overheidsinstanties versturen poststukken in eerste instantie met Sandd.

Als PostNL het poststuk wel had moeten bezorgen, ontvang ik graag de datum van verzenden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.