Klacht POSTNL: Belangrijke post verwacht op 15 sept, jl. staat wel in de app Post.nl

sad Niet opgelost
J.E. Brussatto-Hess

Belangrijke post niet bezorgd, staat wel in de app

Post staat wel in de app, dus ik ga er vanuit dat deze verkeerd bezorgd is en zou willen vragen in het vervolg er op te letten dat dit in de juiste brievenbus terecht komt.
Dit gaat om belangrijke medische gegevens.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over niet ontvangen briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als de post wel geleverd staat in de app maar dat u het nog niet heeft ontvangen. Helaas kunnen wij zendingen zonder track trace niet achterhalen.

Wél heb ik uw klacht geregistreerd zodat dit inzichtelijk is voor de managers van postbezorging. Hierdoor kan bekeken worden of dit probleem vaker voorkomt in het postcodegebied zodat herhaling voorkomen kan worden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

J.E. Brussatto-Hess
Poststuk is niet bezorgd, zal ook wel niet meer bezorgd worden, dus nee, niet opgelost.