Klacht POSTNL: Belangrijke post verwacht op 15 sept, jl. staat wel in de app Post.nl

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 556042
Gebruiker
J.E. Brussatto-Hess
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Belangrijke post niet bezorgd, staat wel in de app

De oplossing

Post staat wel in de app, dus ik ga er vanuit dat deze verkeerd bezorgd is en zou willen vragen in het vervolg er op te letten dat dit in de juiste brievenbus terecht komt.
Dit gaat om belangrijke medische gegevens.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over niet ontvangen briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als de post wel geleverd staat in de app maar dat u het nog niet heeft ontvangen. Helaas kunnen wij zendingen zonder track trace niet achterhalen.

    Wél heb ik uw klacht geregistreerd zodat dit inzichtelijk is voor de managers van postbezorging. Hierdoor kan bekeken worden of dit probleem vaker voorkomt in het postcodegebied zodat herhaling voorkomen kan worden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.E. Brussatto-Hess
Datum
Uiteindelijke oplossing
Poststuk is niet bezorgd, zal ook wel niet meer bezorgd worden, dus nee, niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen