Opgelost door POSTNL: Beloofde levering blijft uit, onbekend wanneer wel geleverd gaat worden.

angry Opgelost
TeleurgesteldeKlant#400

Product besteld en door leverancier aangeboden bij PostNL op zondag 29-11-2020.
Van PostNL e-mail met track and trace code ontvangen op 29-11-2020.
Bezorging stond gepland voor dinsdag 01-12-2020 tussen 10:15 u. en 12:45 u.
Geen bezorging plaatsgevonden, maar bezorgtijd was veranderd in woensdag 02-12-2020 (zelfde tijdslot)
Geen bezorging plaatsgevonden, maar bezorgtijd was weer veranderd, nu in donderdag 03-12-2020 (zelfde tijdslot).
Donderdag 03-12-2020 is de bezorgtijd wederom gewijzigd:
Bezorgtijd nog onbekend. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.
Ik zit dus nu al 3 dagen mijn agenda vrij te houden om een pakket in ontvangst te kunnen nemen ......
Is het pakket zoekgeraakt?

Een leverdatum afgeven en deze dan ook nakomen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat u uw pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit teleurstellend is. Zeker omdat u meermaals tevergeefs op het pakket heeft gewacht. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Door de huidige drukte kunnen niet alle aangeleverde pakketten direct worden verwerkt. De status van het pakket blijft dan 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt'. Zodra de status is veranderd naar 'Zending is bij PostNL' wordt de verwerking in gang gezet. Pas als de bezorger echt onderweg is, mag u het pakket op de aangegeven bezorgdag verwachten.

Houd er rekening mee dat de bezorgdatum en -tijden te allen tijde indicatief zijn. De afzender kan een onderzoek bij PostNL aanvragen als uw pakket vijf werkdagen na verzending nog steeds niet is bezorgd.

TeleurgesteldeKlant#400
Pakket is een aantal dagen later bezorgd.