Opgelost door POSTNL: Beloofde levering blijft uit, onbekend wanneer wel geleverd gaat worden.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 500189
Gebruiker
TeleurgesteldeKlant#400
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product besteld en door leverancier aangeboden bij PostNL op zondag 29-11-2020.
Van PostNL e-mail met track and trace code ontvangen op 29-11-2020.
Bezorging stond gepland voor dinsdag 01-12-2020 tussen 10:15 u. en 12:45 u.
Geen bezorging plaatsgevonden, maar bezorgtijd was veranderd in woensdag 02-12-2020 (zelfde tijdslot)
Geen bezorging plaatsgevonden, maar bezorgtijd was weer veranderd, nu in donderdag 03-12-2020 (zelfde tijdslot).
Donderdag 03-12-2020 is de bezorgtijd wederom gewijzigd:
Bezorgtijd nog onbekend. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.
Ik zit dus nu al 3 dagen mijn agenda vrij te houden om een pakket in ontvangst te kunnen nemen ......
Is het pakket zoekgeraakt?

De oplossing

Een leverdatum afgeven en deze dan ook nakomen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat u uw pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit teleurstellend is. Zeker omdat u meermaals tevergeefs op het pakket heeft gewacht. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Door de huidige drukte kunnen niet alle aangeleverde pakketten direct worden verwerkt. De status van het pakket blijft dan 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt'. Zodra de status is veranderd naar 'Zending is bij PostNL' wordt de verwerking in gang gezet. Pas als de bezorger echt onderweg is, mag u het pakket op de aangegeven bezorgdag verwachten.

    Houd er rekening mee dat de bezorgdatum en -tijden te allen tijde indicatief zijn. De afzender kan een onderzoek bij PostNL aanvragen als uw pakket vijf werkdagen na verzending nog steeds niet is bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TeleurgesteldeKlant#400
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is een aantal dagen later bezorgd.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen