Opgelost door POSTNL: Beloofde pakje op de aangegeven tijd niet bezorgd

sad Opgelost

Pakje niet bezorgd.

Het pakje bezorgen op aangegeven tijdstippen. Sinds november is het in deze wijk mis. Geen enkel pakje komt nog aan en de bezorger in kwestie beweert steeds langs te zijn geweest, overigens zonder een bericht daarover achter te laten. Het begint dus chronisch te worden. Bijzonder vervelend omdat de vorige bezorger perfect en punctueel was...

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. In dit geval is het niet bezorgd en er is tevens geen briefje achter gelaten. Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Werkt uw bel verder wel goed?
    - Wat is uw e-mailadres?

Trust2110
    Ik heb meerdere malen alle benodigde informatie gestuurd. De antwoorden bestaan steeds uit een gestandaardiseerde inhoud met een aard van ontwijking en vermijding. Opnieuw alle gegevens aanreiken doe ik niet meer. De tijd die ik kwijt ben aan deze administratie voelt negatief. Ik ben de klant... Tevens is het vragen of mijn deurbel wel werkt werkelijk belachelijk. Mijn pakje is inmiddels aangekomen. Ik heb de afzender dringend verzocht - de online drogist - ook een klacht in te dienen. Omdat ik geneigd ben niet meer online te bestellen en een GOED bedrijf de dupe wordt van de afhankelijkheid van Post.nl. Het is een warboel bij jullie. Nog steeds heeft niemand het bewustzijn dat nodig is om dit op te lossen en blijven jullie energie steken in symptoombestrijding. Mijn pakjes kwamen tot november van het vorige jaar altijd goed en op tijd aan. Misschien moet die geweldige bezorger dubbel betaald worden om terug te komen. Ik ben even klaar met deze wijze van (niet) communiceren.
    Trust2110
    P.S. het gaat over postcodegebied 2242 GR in Wassenaar!!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat u zich niet gehoord voelt. Het is niet dat we niet willen helpen. Ook wij willen dat de bezorging goed verloopt. We willen dit dan ook graag verder doorzetten, maar daar hebben we doorgaans wel de gevraagde informatie voor nodig. In sommige gevallen blijkt de bel niet te werken. Vandaar dat we dat altijd nog even navragen. Verder checken we dan gelijk of het mailadres nog juist is die in ons systeem vermeld staat.

Ik heb in dit geval de klacht alsnog doorgezet zodat we dit kunnen bespreken met de bezorger(s). Ik hoop van harte dat er vanaf nu verbetering zal zijn in de bezorging van uw pakketten. Gaat het toch weer mis, dan horen we dat uiteraard graag. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.