Klacht POSTNL: Ben een zending kweit maar post.nl reageerd niet op mijn mails

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 413884
Gebruiker
jvdbll
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zending zoek geen respons van poost.nl

Gewenste oplossing

Zending zsm bezorgd worden
Geboden oplossing
Had ik ook niet verwacht ze zijn te druk met geld tellen.. ipv service
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een zending niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is de betreffende zending op 4 januari bij de geadresseerde in de brievenbus afgeleverd. Ik vertrouw erop dat het pakket inmiddels in handen is van de ontvanger. Mijn excuses voor de ontstane vertraging in de aflevering.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen