Klacht POSTNL: Ben gewoon thuis, geen bel die is gegaan, geen bezorger gezien.

Klachtnummer
# 442721
Gebruiker
Mir86
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Klacht POSTNL: krijg de melding: Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL locatie! ik zit te wachten!

De oplossing

Alsnog vandaag langskomen!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de zending niet bij u aangeboden is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is niet mogelijk om in zo'n situatie alsnog het pakket dezelfde dag te ontvangen. Ik wil wel graag een melding maken om de bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Werkt uw deurbel goed?

    - De code in uw bericht levert geen resultaat op. Wat is de Track & Trace-code van uw pakket?

    - Is er een briefje in uw brievenbus achtergelaten?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    Mir86
    Datum
    De deurbel werkt, nee er is geen briefje achtergelaten. Nummer wat ik heb ingevuld is de track & trace. Ik heb het ook via twitter gemeld, en daar is het inmiddels doorgegeven voor verdere afhandeling.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen