Opgelost door POSTNL: Ben wel teleurgesteld dat je Post NL niet telefonisch kan spreken.

Hallo,

Ik heb 14 mei een pakket verstuurd naar Italie maar tot op heden is het pakket onderweg blijven steken. Ik probeer al meerdere keren met jullie in contact te komen maar het lukt niet omdat het telefoonnummer van jullie klachtenlijn word verbroken dit houd dus in dat ik niet met mijn probleem bij jullie terecht kan.

Zou graag willen weten waar mijn pakket zich bevind en dat het alsnog bij de gene in Italie word afgeleverd.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging en de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij zijn inderdaad niet meer op dit nummer te bereiken. Op dit moment moeten klanten soms erg lang wachten wanneer ze onze klantenservice bellen. Dat komt onder andere, omdat er meer vragen dan gebruikelijk zijn door de hoge pakketvolumes sinds het begin van de coronamaatregelen.
    We willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat kan sneller en beter via onze online klantenservice: postnl.nl/klantenservice. Hier zijn tevens al onze contactopties vermeld mocht u er online niet uitkomen, zoals bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket nog in Italië is afgeleverd. Als u ook bij de geadresseerde zelf navraag heeft gedaan en is nog niet aangekomen, dan kan ik voor u een onderzoek in laten stellen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mail adres?

Hallo,

Zou u voor mij kunnen uitzoeken waar het pakket met barcode 3SKABA7915749 zich bevind ik heb het op 11 mei 2020 verzonden naar het volgende adres.
    NICOLA MARETTO
    FERMO POSTA UFF.POST.RECOARO TERME VIA ROMA 25
    36076 RECOARO TERME
    ITALIë.

B. Visser
    e-mail visserbram@ziggo.nl
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de gegevens, ik zie dat er vandaag een update is gekomen en dat de zending in Italië is gescand. Ik ga er dus van uit dat de zending spoedig geleverd wordt en zal uw klacht voor nu sluiten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

RuimePaard#185
pakket is gescand in Italie en zou snel worden afgeleverd. Pas als dit het geval is ben ik tevreden. Post Nl probeert er wel alles aan toedoen dat het allemaal goed komt.