Opgelost door POSTNL: Bereikbaarheid en het niet kunnen veranderen van dag en tijd terwijl dit wel staat aangegeven
Details
De klacht
Pakketje bezorgd maar was niet thuis. Ik kan kiezen om om via de app of via niet thuis, aan te geven wanneer ik het pakketje kan laten bezorgen als ik wel thuis ben. De postcode daar waar het het pakketje vandaan komt is onbekend maar daar wordt wel ongevraagd. Telefoonnummer is op de app slecht te vinden, dus gegoogled. 21 wachten voor mij. Keurig. Morgen komen ze dus weer voor niets, heb het niet afgewacht.ook vraag ik mij af of het sinds 25 mei ingevoerde beleid, de wet van privacy, ze nog wel voor trainingen de gesprekken mogen opnemenDe oplossing
Sowieso meer te weten komen of oa Postnl telefoongesprekken mag opnemen voor trainingen en andere doeleindenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.