Opgelost door POSTNL: Bereikbaarheid en het niet kunnen veranderen van dag en tijd terwijl dit wel staat aangegeven

content Opgelost
# 322013
Inge69

Pakketje bezorgd maar was niet thuis. Ik kan kiezen om om via de app of via niet thuis, aan te geven wanneer ik het pakketje kan laten bezorgen als ik wel thuis ben. De postcode daar waar het het pakketje vandaan komt is onbekend maar daar wordt wel ongevraagd. Telefoonnummer is op de app slecht te vinden, dus gegoogled. 21 wachten voor mij. Keurig. Morgen komen ze dus weer voor niets, heb het niet afgewacht.ook vraag ik mij af of het sinds 25 mei ingevoerde beleid, de wet van privacy, ze nog wel voor trainingen de gesprekken mogen opnemen

Sowieso meer te weten komen of oa Postnl telefoongesprekken mag opnemen voor trainingen en andere doeleinden

Geachte heer/mevrouw De Groot,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over zowel uw pakketje als over de wet van de Privacy. U wilde de bezorging van uw zending veranderen maar er werd een postcode gevraagd van de afzender. Deze was uw echter onbekend. Daarnaast wilt u weten of het is toegestaan dat de gesprekken met de klantenservice worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Graag reageer ik op uw bericht.

Voor wat betreft uw zending wijzigen is het niet nodig om de postcode van de afzender in te voeren. Dit zou uw eigen postcode moeten zijn.

Voor wat betreft de vraag over het opnemen van het gesprek is dit wel toegestaan omdat het voor kwaliteitsdoeleinden wordt gebruikt. Via https://www.postnl.nl/privacy-verklaring/ kunt u eventueel onze privacy verklaring doornemen. Mocht u daarna verder nog vragen hebben, kunt u onderaan die pagina eventueel nog een mailadres vinden waar u uw vraag kunt stellen.

Inge69
Een betere uitleg over hoe de kaart, die je bij afwezigheid krijgt en waarop je een andere dag kunt kiezen. NB kreeg ik de volgende dag een mail van Postnl hierover. Klasse!