Opgelost door POSTNL: Bereikbaarheid zeer slecht

sad Opgelost
Jan11

PostNL is moeilijk bereikbaar bij klachten

Ik weten welke acties PostNL gaat nemen voor een betere bereikbaarheid van de klantenservice!!
Ik ben mening dat ik sneller geholpen wil worden door een medewerker. De chatrobot kan zaken niet controleren en kan alleen vragen beanwoorden die ook al verder op de website staan.

Jan11
    de chatrobot wekt veel ergernis op, ik wil direct contact kunnen hebben. Het telefoonnummer krijg je pas als je een hele sessie met de robot hebt gehad.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het klopt dat er geen direct telefoonnummer naar de klantenservice is. We willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat kan sneller en beter via onze online klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoord op veelgestelde vragen of kan onze chatbot Daan al veel vragen in één keer beantwoorden. En komt u er toch niet uit? Dan vindt u hier ook onze andere contactopties als bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen. Het spijt me dat uw ervaring minder positief is, mijn excuses hiervoor. Via https://www.postnl.nl/klantenservice/postnl-klantenservice/contact-opnemen/ vindt u meer informatie over de klantenservice.