Ik weten welke acties PostNL gaat nemen voor een betere bereikbaarheid van de klantenservice!!
Geboden oplossing
Ik ben mening dat ik sneller geholpen wil worden door een medewerker. De chatrobot kan zaken niet controleren en kan alleen vragen beanwoorden die ook al verder op de website staan.
Status
opgelost
Beoordeling
2 reacties
Auteur
Jan11
Datum
de chatrobot wekt veel ergernis op, ik wil direct contact kunnen hebben. Het telefoonnummer krijg je pas als je een hele sessie met de robot hebt gehad.
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Het klopt dat er geen direct telefoonnummer naar de klantenservice is. We willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat kan sneller en beter via onze online klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoord op veelgestelde vragen of kan onze chatbot Daan al veel vragen in één keer beantwoorden. En komt u er toch niet uit? Dan vindt u hier ook onze andere contactopties als bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen. Het spijt me dat uw ervaring minder positief is, mijn excuses hiervoor. Via https://www.postnl.nl/klantenservice/postnl-klantenservice/contact-opnemen/ vindt u meer informatie over de klantenservice.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.