Klacht POSTNL: Beroerde bezorging

Klachtnummer
# 390249
Gebruiker
Erikjep
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakjes voor de voordeur, in de kliko, op de oprit. Vaker contact opgenomen met post NL maar veranderd niets. Zojuist terug gekomen van een weekje vakantie en jawel, er stond er weer eentje bij de voordeur. Bijna 5 dagen gestaan.

De oplossing

Bezorging verbeteren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van uw pakketten te wensen overlaat en dat er in uw vakantie wederom een pakket onbeheerd is achtergelaten bij uw voordeur. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij alleszins voorstellen dat deze situatie enorm frustrerend is voor u. Graag zou ik voor u een nieuwe klacht registreren over de bezorging van dit pakket. Het is belangrijk dat wij elke klacht registreren. Alleen op deze manier kunnen we naar verbetering toewerken. Aan de hand van het opgebouwde klachtenbestand neemt de teamleider dan naar eigen inzicht gepaste maatregelen.

    Voor het registreren van uw klacht heb ik nog een aantal gegevens van u nodig. Zou u mij nog willen voorzien van onderstaande informatie:

    - Track&Trace code van desbetreffend pakket
    - Uw e-mailadres

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?