Klacht POSTNL: Beroerde service, slechte logistiek.

beymael

Zendingen worden zelden op het in de app gegeven tijdstip bezorgd. Soms worden zendingen uit het buitenland aangekondigd, die niet bezorgd worden.

Geef je hier feedback middels de knop in de app over, krijg je antwoorden van een domme muts die niet terzake doen.

Doe wat je zegt!

Laat mensen reageren op feedback van de klant, die hun vak verstaan.

Geachte heer Eymael,

Uit uw bericht begrijp ik dat zendingen vaak buiten het tijdvak bij u bezorgd worden en dat er niet meer informatie over zendingen uit het buitenland in de app verschijnt. Graag reageer ik op uw bericht.

Het tijdvak dat u krijgt te zien is gebaseerd op eerdere leveringen op uw adres. Door omstandigheden komt het voor dat de bezorger vroeger/later is dan aangegeven, u kunt dan denken aan wijzigingen in de route, de hoeveelheid pakketten of drukte in het verkeer. Als de daadwerkelijke bezorging elke keer erg afwijkt van het tijdvak, dan zal het tijdvak na verloop van tijd automatisch aangepast worden. Op die manier zou het tijdvak dan beter overeen moeten komen met de daadwerkelijke levering. Omdat dit een gemiddelde is, kan ik dit niet handmatig voor u aanpassen.

Voor wat betreft zendingen uit het buitenland is het afhankelijk wat voor type pakket dit is en hoe dit aangeboden wordt. Sommige zendingen worden één keer op uw huisadres aangeboden en gaan vervolgens naar de afhaallocatie. Andere zendingen uit het buitenland gaan rechtstreeks naar de afhaallocatie, waar u deze vervolgens binnen twee weken af kunt halen. Mocht ik voor deze zendingen nog iets voor u na kunnen kijken, zou u de betreffende tracking code(s) dan mee willen sturen?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    Hallo,

Als je eens wilt kijken naar:

LX268891399NL en LX268277092NL.

Deze staan al geruime tijd in de app met "Bezorgmoment nog niet bekend".

Dank alvast, groet Bob.

René,

Als je aanbiedt om te helpen moet je dat ook doen.

Slecht!!
    René,

Als je aanbiedt om te helpen moet je dat ook doen.

Slecht!!

Waardeloos