Opgelost door POSTNL: beschadigd pakket na een maand niet bezorgd te zijn

angry Opgelost
W.J. Houtepen

pakket beschadigd en nat geworden nadat het een maand "kwijt' was [zie andere klacht].
Nu voor 60 euro aan beschimmeld dekbed en hoezen.
Meer dan 4 uur bezig geweest met de klacht van het niet willen ophalen van het pakket wat VERKEERD bezorgd was bij iemand die zo vriendelijk en eerlijk was om mij te benaderen VIA DE ADRESSTICKER MET MIJN ADRES.
Nu zeker weer veel formulieren enz invullen en niet gebeld worden omdat men dat niet mag bij Post NL ?????????
Wat een prutbedrijf, denk dat ik nu maar eens media zoals Facebook, Radar enz ga inschakelen want het gaat natuurlijk niet om 60 euro maar om laksheid en bureaucratie van een groot bedrijf.
Bedankt Post Nl

Vergoeden van de inhoud 60 euro en een excuusbrief en een bosje bloemen voor alle keren dat ik moest bellen of mailen.
EN ME BELLEN I.P.V. EEN NIETSZEGGENDE STANDAARD MAIL.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de klacht over het foutief bezorgde pakket gevonden en vernomen dat het pakket is afgehaald en opnieuw naar u is verzonden. Is dit pakket het pakket dat u met een beschimmelde inhoud heeft ontvangen of gaat dit over een andere zending? Als dit het geval is ontvang ik graag de Track & Trace code van dit pakket om hier een klachtregistratie van te maken.

Het is als ontvanger niet mogelijk om een vergoeding te ontvangen. De afzender is de opdrachtgever voor de verzending van het pakket en kan bij ons een klacht indienen omtrent de schade.

Ik zie uw toelichting graag nog tegemoet. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

W.J. Houtepen
    afzender was van marktplaats en die gegevens zijn al verwijderd omdat die dame niet meer lastig gevallen wilde worden, die heeft al gegevens verstrekt en is er klaar mee. Net als degene waar het verkeerd bezorgd werd en ik ook.
    Ook een track en trace code heb ik niet meer of nooit gekregen vanwege alle bulshit rondom het ophalen en opnieuw verzenden. Kijk maar in het dossier want nu moet ik alweer dezelfde dingen vermelden.
    Dus even geen standaard antwoord maar actie, natuurlijk onzin dat jullie een klachtenafdeling hebben die niet kan bellen.
    Ik zal Radar in ieder geval inlichten rond deze zaak.

Bedankt voor de toelichting. Jammer, maar begrijpelijk dat u deze informatie niet meer heeft. Goed dat u in ieder geval melding van de schade bij de afzender heeft gemaakt.

Ik hoop dat u dit samen op kunt lossen. U heeft een overeenkomst met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever. Als die nog vragen heeft over deze schademelding of het onderzoek, kan diegene met ons contact opnemen. Alleen de afzender kan in aanmerking komen voor een eventuele vergoeding, als het pakket verzekerd is verzonden en de schade binnen 7 dagen na ontvangst is gemeld.

W.J. Houtepen
Ik gooi de handdoek in de ring en 1 van de mensen die betrokken is bij deze klacht heeft liever niet dat zijn naam nog bekend blijft dus nu einde klacht. Niet dat de laatste klacht naar tevredenheid is opgelost maar Post NL blijft hangen in retoriek en eerder genoemde zaken, niet naar oplossingen gericht.