Klacht POSTNL: BESCHADIGD PAKKET NIET VERGOED DOOR POST.NL !!!!!

Klachtnummer
# 266352
Gebruiker
pp15
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb via post.nl 2 koffieboonmachines verstuurd. Hadden een waarde van €800, daarom verstuurd met de verzekerservice. De machines waren zeer goed en in sterke dozen verpakt, zelfs 2 dozen in elkaar, piepschuim ertussen en nog afgedekt met een grote baddoek, kon dus onderling niet tegen elkaar aankomen. Goed zichtbaar "breekbaar" op de doos meerder malen gezet. Bij geadresseerde aangekomen, bleken de machines stuk te zijn, er zat een deuk in de doos, dit kan niet anders dan dat het ergens vanaf is gevallen, en van de 2 machines waren de voorfrontjes helemaal ontzet en bevestiging hiervan was afgebroken. Na klacht te hebben ingediend, met vele foto's krijg ik helemaal niks vergoed. Veel tijd kwijt en geld....... Had van post.nl wel een andere oplossing verwacht, dit is wat mij betreft de gemakkelijkste weg... Heb al zoveel verstuurd met post.nl en ook zonder verzekerservice, dat waren o.a. een computer, antieke schemerlampen met glazen kappen. Dus van mijn kant, aan het inpakken ligt het echt niet !!!!!!!!!!!! Heb nu de eerste keer schade met een pakket dat ik via hun heb verstuurd, dus dit had ik ECHT NIET VERWACHT van post.nl. Na veel mails en foto's doorsturen waarop duidelijk alles te zien is, kreeg ik vandaag te horen dat ze geen schadevergoeding toekennen. Hardstikke bedankt, post.nl

De oplossing

Op zijn minst een schadevergoeding, ben nu veel tijd kwijt met mails sturen en een hoop geld, ze hebben alles wat ze wilden weten, als je vraagt of ze je willen bellen zodat je je verhaal nog kunt toelichten is dat blijkbaar teveel gevraagd. Twee keer ging de telefoon, ik neem op en er wordt gelijk opgehangen (privenummer) en 2 tellen later krijg ik een mailtje van hun ?????? Dus hoop op een betere oplossing dan het antwoord wat ik vandaag kreeg via de mail dat ze er niets aan konden doen......

2 reacties

  1. Auteur
    pp15
    Datum
    dit is natuurlijk de makkelijke weg om niet te reageren.......
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van Wort,

    Het spijt me heel erg om te horen dat de koffieboonmachines die u heeft verzonden beschadigd zijn aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor.

    Ik kan echter niets veranderen aan de uitslag van het onderzoek. Mocht u bezwaar willen indienen dan kunt u dit doen bij de geschillencommissie, zoals in de e-mail die u heeft ontvangen vermeld staat.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen