Klacht POSTNL: beschadigde desktop

Klachtnummer
# 37026
Gebruiker
Alfred
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb mijn desktop via Post nl laten ophalen voor reperatie deze is bij USEDPC4SALE zwaar beschadigd afgelevert code 3SOPKB272127.???????

De oplossing

WAT IS HIER VOOR DE OPLOSSING????

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Alfred,Hartelijk dank voor uw melding.Wat vervelend om te horen dat uw zending niet in goede staat bij de geadresseerde is gearriveerd.Ik heb in onze systemen gekeken en gezien dat u de zending via een standaard verzendwijze heeft verstuurd. Dit houdt in dat de zending niet verzekerd was tegen vermissing en of beschadiging.Wij kunnen u in deze dan ook niet verder helpen.Onze excuses voor het ondervonden ongemak.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen