Opgelost door POSTNL: beschadigde en lekkende pot voorstrijk ontvangen, wraakactie????

sad Opgelost
Cor

Ik kreeg vanmiddag een pakket bezorgt, terwijl ik niets meer verwachte.
Vrijdag had ik namelijk van een medewerkster van de post NL klachtenlijn al gehoord dat mijn bestelling voor de 4e beschadigt was. hierna heb ik bol.com gebeld en kreeg te horen dat dit pakket retour zou gaan naar de afzender.
Toch kreeg ik zaterdagmiddag dit pakket afgeleverd. dit pakket was beschadigd in een vuilniszak gedaan daarna in een nieuwe kartonnendoos. ik had van de week al een klacht over de bezorging ingediend, en deze medewerkster van post NL zou het depot inlichten dat ze daar verkeerd waren. ik kan dit pakket niet naar een post nl afhaalpunt brengen, daar is het te beschadigd voor. heb sterk het vermoeden dat dit een wraakactie van het depot of de bezorgster is. ik eis dat post NL maandag of dinsdag dit pakket op komt halen. vreemd dat in 2 weken, 4 pakketten beschadigd zijn. ik kan jammer genoeg maar drie van de acht foto's als bijlage meesturen. op de doos zit een sticker dat het poststuk incompleet en beschadigd is en opnieuw verpakt is zonder het te bekijken. de doos waar de verf in zit is doordrenkt en open, deze doos is in een zwarte vuilniszak gedaan en opnieuw verpakt, de verpf zie je op de eerste doos zitten

dat ze het beschadigde en lekkende pakket op komen halen, dit is afgelopen vrijdag al retour gemeld bij post NL , Bol.com en de afzender.
ik mag het zelf naar de milieu straat brengen,

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een beschadigd ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch met u te hebben besproken heb ik een melding doorgestuurd naar het verantwoordelijke depot. Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat het pakket lekkend bij u is afgeleverd. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.