Klacht POSTNL: beschadigde en open post
Details
Klacht
Wij hebben meerdere malen beschadigde post ontvangen ,zodanig dat de enveloppe geopend en bij één verzending is de inhoud gedeeltelijk verloren gegaan. Een pakketje met een mobiele telefoon was beschadigd en gewoon in de vrijstaande brievenbus voor aan de dijk gegooid .Daarbij zijn pakketjes gewoon buiten voor de deur gezet zonder aan te bellen.
Deze klacht hebben wij bij post.nl neergelegd via de website. Wij kregen een no reply mail terug of wij enkele ontbrekende gegevens via de algemene website van postnl.nl konden geven. Nergens op de pagina te vinden waar je zelf gegevens kan invullen, zeker niet aanvulen op de bestaande klacht. Het wordt je zo lastig gemaakt een klacht in te dienen.
Gewenste oplossing
Zorgen dat het niet weer gebeurd- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.