Klacht POSTNL: beschadigde en open post

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 460649
Gebruiker
xxx
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wij hebben meerdere malen beschadigde post ontvangen ,zodanig dat de enveloppe geopend en bij één verzending is de inhoud gedeeltelijk verloren gegaan. Een pakketje met een mobiele telefoon was beschadigd en gewoon in de vrijstaande brievenbus voor aan de dijk gegooid .
Daarbij zijn pakketjes gewoon buiten voor de deur gezet zonder aan te bellen.

Deze klacht hebben wij bij post.nl neergelegd via de website. Wij kregen een no reply mail terug of wij enkele ontbrekende gegevens via de algemene website van postnl.nl konden geven. Nergens op de pagina te vinden waar je zelf gegevens kan invullen, zeker niet aanvulen op de bestaande klacht. Het wordt je zo lastig gemaakt een klacht in te dienen.

Gewenste oplossing

Zorgen dat het niet weer gebeurd
Geboden oplossing
De klacht heb ik eerder bij post.nl neergelegd,eerst via de klantenservice en later online. Men vroeg mij aanvullende informatie te geven via post.nl zonder aan te geven waar op deze pagina. Zo ben ik op klachtenkompas uitgekomen. Hier wordt wel adequaat door post.nl gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post en pakketten. U ontvangt met enige regelmaat beschadigde poststukken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u dergelijke situaties in de toekomst liever niet weer ziet gebeuren. Uw klacht over het bezorgen van het pakket in de vrijstaande brievenbus is geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de verantwoordelijke medewerk(st)er. De klacht zal binnen twee werkdagen besproken worden. Dit is een intern proces waarop geen persoonlijke terugkoppeling volgt. Wel zou de klacht tot verbetering van de dienstverlening moeten leiden.

    Ik mis nog wel wat informatie over het beschadigde poststuk. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - op welke datum(s) zijn de beschadigde enveloppen bezorgd;
    - wie zijn de afzender(s) van de beschadigde poststukken (ik zie EYYE, maar het lijken twee verschillende poststukken);
    - betreft het binnen- of buitenlandse poststukken;
    - is de inhoud van de poststukken nog aanwezig en heel/compleet;
    - heeft u een excuuskaart van PostNL ontvangen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    xxx
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen