Opgelost door POSTNL: Beschadigde envelop zonder inhoud bezorgd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 258975
Gebruiker
FleurtjeH
Datum
3 reacties

Details

Klacht


Gisteren heb ik twee verjaardagskaarten naar hetzelfde adres gestuurd. De ene kaart is goed aangekomen, de kaart uit de andere envelop was helaas verdwenen, de lege envelop is echter wel bezorgd (was wel zwaar beschadigd).
Dit moet een postbezorger gemerkt hebben lijkt mij? Bijzonder dat er dan toch voor gekozen wordt deze (samen met de volle envelop) door de bus te doen.
Erg jammer dat hier geen briefje van PostNL bij zat o.i.d.

Gewenste oplossing

Een compensatie lijkt mij op zijn plaats in dit geval. Er zaten twee postzegels op de envelop omdat het een bijzondere en zware 'kaart' was en de kaart zelf was ook zeker niet goedkoop.
Geboden oplossing
PostNL heeft haar excuses aangeboden en heeft aangegeven dat de klacht geregistreerd is....Geen compensatie en mijn klacht is hiermee niet opgelost, maar hopelijk helpt het om dit soort onzorgvuldigheden in de toekomst te voorkomen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hendriks,

    Dank u wel voor uw bericht. Ik begrijp dat u een kaart heeft gestuurd maar dat de inhoud niet is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en bied daarom mijn excuses aan.

    Zou ik het adres van de geadresseerde morgen ontvangen? Zou u me ook kunnen vertellen hoe de kaart verpakt was en hoe de dit er nu uitziet? Dan zorg ik ervoor dat de verantwoordelijke persoon hierop aangesproken wordt.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    FleurtjeH
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Hendriks,

    Vriendelijk dank voor uw reactie.

    Inmiddels heb ik een klacht voor u geregistreerd. Met behulp hiervan zal er gekeken worden of er over het zelfde traject vaker brieven vermist/beschadigd raken en zo ja, waar dit aan kan liggen.

    Omdat u heeft gekozen voor een onverzekerde werkwijze kan ik helaas niet in een compensatie voorzien. Wel wil ik u uiteraard nogmaals mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Robin
    PostNL

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen