Opgelost door POSTNL: Beschadigde envelop zonder inhoud bezorgd
Details
Klacht
Gisteren heb ik twee verjaardagskaarten naar hetzelfde adres gestuurd. De ene kaart is goed aangekomen, de kaart uit de andere envelop was helaas verdwenen, de lege envelop is echter wel bezorgd (was wel zwaar beschadigd).
Dit moet een postbezorger gemerkt hebben lijkt mij? Bijzonder dat er dan toch voor gekozen wordt deze (samen met de volle envelop) door de bus te doen.
Erg jammer dat hier geen briefje van PostNL bij zat o.i.d.
Gewenste oplossing
Een compensatie lijkt mij op zijn plaats in dit geval. Er zaten twee postzegels op de envelop omdat het een bijzondere en zware 'kaart' was en de kaart zelf was ook zeker niet goedkoop.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.