Klacht POSTNL: beschadigde post ontvangen van postnl

sad Niet opgelost
mennoza

Ik heb een beschadigde post / geopende envelop / brief ontvangen . Tot mijn schrik zag ik dat hij was gescheurd en geopend. Er zat ook een plastic hoes omheen met een brief van postnl dat het is beschadigd. Ik vind dit schandalig, waarom en wie heeft dit gedaan? ik heb ze een klacht gemaild maar kreeg een reactie dat ik verder geen vergoeding krijg en dat ze niet weten wat en hoe het is gebeurd. het was ook een usb stick en ik ben bang dat mijn gegevens nu op straat liggen, schandalig dit!

uitzoeken wie dit heeft gedaan en waar dit is gebeurd, en of ik wil weten of die persoon de gegevens op de usb stick heeft, en ik wil een schadevergoeding

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat uw zending beschadigd is geraakt en dat de inhoud ontbreekt. Ik kan me voorstellen dat dit voor u en de afzender niet prettig is. Briefpost kan ik helaas niet traceren, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Vermoedelijk is dit in de automatische sortering voorgevallen. Dit kan een keer gebeuren als er een los product in een envelop is verpakt. Briefpost is niet verzekerd bij schade of vermissing, dus het is niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen. Als de zending binnen Nederland is verzonden, kan de afzender navraag doen bij ons. Dit is alleen mogelijk als de USB stick goed te omschrijven is (aan de buitenkant voorzien van bedrijfs- of persoonsgegevens). De afzender kan hiervoor contact met ons opnemen om een navraag formulier briefpost bij ons op te vragen.