Klacht POSTNL: beschadigde post ontvangen van postnl

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 457261
Gebruiker
mennoza
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een beschadigde post / geopende envelop / brief ontvangen . Tot mijn schrik zag ik dat hij was gescheurd en geopend. Er zat ook een plastic hoes omheen met een brief van postnl dat het is beschadigd. Ik vind dit schandalig, waarom en wie heeft dit gedaan? ik heb ze een klacht gemaild maar kreeg een reactie dat ik verder geen vergoeding krijg en dat ze niet weten wat en hoe het is gebeurd. het was ook een usb stick en ik ben bang dat mijn gegevens nu op straat liggen, schandalig dit!

Gewenste oplossing

uitzoeken wie dit heeft gedaan en waar dit is gebeurd, en of ik wil weten of die persoon de gegevens op de usb stick heeft, en ik wil een schadevergoeding
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat uw zending beschadigd is geraakt en dat de inhoud ontbreekt. Ik kan me voorstellen dat dit voor u en de afzender niet prettig is. Briefpost kan ik helaas niet traceren, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Vermoedelijk is dit in de automatische sortering voorgevallen. Dit kan een keer gebeuren als er een los product in een envelop is verpakt. Briefpost is niet verzekerd bij schade of vermissing, dus het is niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen. Als de zending binnen Nederland is verzonden, kan de afzender navraag doen bij ons. Dit is alleen mogelijk als de USB stick goed te omschrijven is (aan de buitenkant voorzien van bedrijfs- of persoonsgegevens). De afzender kan hiervoor contact met ons opnemen om een navraag formulier briefpost bij ons op te vragen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen