Klacht POSTNL: Beschadigde post

Zuchtpufkreunsteun

aangetekende Post dubbelgevouwen aangekomen. Postnl moeten bellen, want het bereiken van postnl wordt professionele wijze lastig gemaakt.

De vrouw aan de telefoon meldt dat de post niet verzekerd is. Terwijl ik zojuist zelf op het internet kijk en daar staat duidelijk, tot 50 Euro verzekerd, ook aan het loket, ja tot 50 euro verzekerd!

Waarom kan ik niet gewoon mijn klacht melden in een formulier..

Waarom kan ik niet gewoon in een formulier melden dat de post beschadigd is, foto's toevoegen en adresgegevens..

Waarom zijn de medewerkers niet goed geinstrueerd en waarom doe je er je er als bedrijf alles aan om het opnemen van contact en maken klachten zo lastig te maken. Dat ik een ander bedrijf moet vragen om hulp???

Ik wil dat de beschadigde inhoud en verzending vergoedt worden.
Het zo zijn dat de niet als aangetekend in het systeem staat. Maar een brief kan enkel met track and trace worden verstuurd als de aangetekend is naar het buitenland. Vervolgens staat er bij de aanschaf in het beeldscherm verzekerd tot 50 euro. Dat staat er altijd als je een aangetekende brief verstuurd naar het buitenland a 12,40. Indien dat blijkbaar niet zo is, misleidt je de klant wel heel erg. Je geeft namelijk aan, zowel op de website als de apparaten in de winkel.

Ik snap inderdaad dat dit niet fijn is. Ik heb de code voor u in ons systeem opgezocht, maar de zending is niet aangetekend verzonden, maar als normaal pakket. Hierdoor melde mijn collega aan de telefoon dat deze zending niet verzekerd was. Hierdoor is er helaas ook geen vergoeding mogelijk.