Klacht POSTNL: Beschadigde post
Details
Klacht
aangetekende Post dubbelgevouwen aangekomen. Postnl moeten bellen, want het bereiken van postnl wordt professionele wijze lastig gemaakt.De vrouw aan de telefoon meldt dat de post niet verzekerd is. Terwijl ik zojuist zelf op het internet kijk en daar staat duidelijk, tot 50 Euro verzekerd, ook aan het loket, ja tot 50 euro verzekerd!
Waarom kan ik niet gewoon mijn klacht melden in een formulier..
Waarom kan ik niet gewoon in een formulier melden dat de post beschadigd is, foto's toevoegen en adresgegevens..
Waarom zijn de medewerkers niet goed geinstrueerd en waarom doe je er je er als bedrijf alles aan om het opnemen van contact en maken klachten zo lastig te maken. Dat ik een ander bedrijf moet vragen om hulp???
Gewenste oplossing
Ik wil dat de beschadigde inhoud en verzending vergoedt worden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.