Klacht POSTNL: Beschadigde verpakking.

Klachtnummer
# 405916
Gebruiker
Naastenliefde
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag 2 december 2019 pakketje aangetekend door verkoper, ontvangen.
Echter na ontvangst van pakketje was deze zodanig beschadigd, alsof er ingestoken was met een voorwerp. In de verpakking zat een behoorlijk gat.
In pakket zat een lens en deze was goed met noppenfolie en papier ingepakt. Gelukkig nog net onbeschadigd.
Dit is toch erg slordig?

Mvg,
Herman

Gewenste oplossing

weet ik niet

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Tempert,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de staat waarin uw zending aankwam. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Graag dien ik een klacht in om dit intern met de bezorger te bespreken. Om dit te doen heb ik nog het volgende van u nodig:

    - Uw e-mailadres.

    U kunt de informatie sturen in een reply op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Naastenliefde
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen