Opgelost door POSTNL: beschadiging pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49718
Gebruiker
Ellen en Dick
Datum
6 reacties

Details

De klacht

.Het lijkt er op dat de postbode dit pakket eerst met de nodige kracht door de brievenbus wilde duwen wat niet lukte.Dit pakket is daarna bij de buren afgeleverd.
Zowel de doos als de inhoud is beschadigd.De inhoud is een boek.Wij hebben al eerder een beschadigde pakket ontvangen maar de inhoud was toen niet beschadigd daarom toen geen actie ondernomen.De bezorger hierop aanspreken is moeilijk omdat wij rond die tijd meestal niet thuis zijn vandaar dat wij het op deze manier doen.
Wij hopen van u zo spoedig mogelijk te horen

De oplossing

Ook past het pakket net toch niet proberen door de brievenbus te doen

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kragten,Dat is heel vervelend en zeker niet de bedoeling om zo een pakket af te leveren, mijn excuses daarvoor.
    Heeft u voor mij ook een barcode van de zending? Zodra ik deze van u heb ontvangen ga ik een melding maken om het probleem met u op te lossen.Met vriendelijke groet,Nine Küper
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Ellen en Dick
    Datum
    Barcode is niet leesbaar meer door openen pakket Pakket is verzonden door vriendenloterij en afgeleverd op 5 feb
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kragten,Ik vind het erg vervelend dat u uw zending met schade heeft ontvangen. Excuses voor het ongemak.Helaas kan ik aan de hand van uw adres gegevens geen zending achterhalen. U zou de verzendcode op kunnen vragen bij de afzender. Mocht de afzender de verzendcode niet hebben, dan is het ook mogelijk dat de zending als briefpost zending is verzonden en niet als geregistreerde post. Vriendelijke groet, Wietske
    PostNL Klantenservice.
  4. Auteur
    Ellen en Dick
    Datum
    Het pakket is door de postbode bezorgd niet door de pakketdienst vandaar misschien het ontbreken van de barcode.De doos waar het boek in zat heb ik nog wel bewaard.Met vriendelijke groet E Kragten
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kragten,Heel erg bedankt voor de aanvullende informatie. Dan zal het inderdaad een briefpost pakje betreffen zonder een barcode. Hiervan heb ik een melding gemaakt, zodat dit kan worden besproken met de verantwoordelijke medewerker. U zult binnen 7 werkdagen een terugkoppeling ontvangen.Voor alle overlast bied ik u mijn excuses aan.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    Ellen en Dick
    Datum
    Geen commentaar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ellen en Dick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen