Klacht POSTNL: besorgtijd steeds wijziging

Klachtnummer
# 457819
Gebruiker
Zz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Elke dag wordt mijn bezorgstatus na "Morgen" gewijzigd . Verheug je dat die morgen komt nee hoor staat weer "morgen• Post NL bezorger komt lang is je buurt met een andere pakketje voor jou die komt, zeg je er moet nog een pakket zijn die vandaag bezorgt moet worden, zeg die ja heb het pakketje gezien wordt met een andere vervoer gebracht ivm dat die groot is. Nou kijk je op status en wat zie je is veranderd na "MOrgen" volgende dag wacht je af gewoon maar nee weer besorgstatus gewijzigd. Dan belt ik klantservive en meldt je spoed aan en dien je klacht in maar nee wordt toch weer veranderd dje bezorgstatus !! Medeweker zegt komtgoed ik stuur het na de afdelingleiding gevende van postNLdat het SPOED IS!! bel je klantenservice om te vragen hoe het pakketje erbij staat ivm dat het zou vermeld worden bij de leidinggevende,. doet de medewerker die je niet kan helpen gewoon het telefoon uit tijdens het gesprek!!
Ect zo eeb service heb ik nognooit gezien..,

De oplossing

Dat MIJN pakket gewoon spoed geleverd word VANDAAG!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan bij de levering van uw pakket. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer u de zending zult ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Tot mijn spijt moet ik meedelen dat het pakket retour is gestuurd naar de afzender. Ik kan dit niet meer tegenhouden of terugdraaien. De precieze reden van retour kan ik niet zien, deze staat fysiek vermeld op het pakket zelf. De afzender kan dit voor u controleren en kan u een passende oplossing bieden. Mocht het pakket onterecht retour zijn gezonden dan kan de afzender als onze directe klant/opdrachtgever hierover een klacht bij ons melden. Mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden, ik raad u aan om contact op te nemen met de verzender van het pakket en hoop dat u samen met met de afzender tot een oplossing kunt komen omtrent deze situatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen