Opgelost door POSTNL: Besteld pakket is niet bezorgd maar Postnl site geeft bezorgdstatus aan.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 386856
Gebruiker
M.M.G. van Bokhoven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger gooit briefje in de bus waar niets op staat geschreven, briefje van Postnl. Pakket zou volgens de website geleverd zijn, geeft status bezorgd aan als je de track en trace code invoert maar er is niet aangebeld of wat, we waren thuis op dat tijdstip. Postnl geeft aan, na telefoneren om nog een dag af te wachten maar er wordt niets bezorgd. Weer contact gezocht. Webshop waar ik iets had besteld moet klacht indienen. Ik zit met smart op medisch spul te wachten. Word doorgestuurd door Postnl.

De oplossing

Bezorger berispen over blanco kaartje in bus doen en zoeken of vergoeden mijn pakket van Medipreventie.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet is afgeleverd en dat u een blanco briefje in de brievenbus heeft ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling.

    Volgens mijn informatie is er reeds een onderzoek gestart door de afzender. Zij zijn onze klant en opdrachtgever en zullen op de hoogte worden gehouden over de voortgang van het onderzoek. Omdat u klant bent van de afzender en met hen een overeenkomst heeft over uw aankoop en de levering ervan kunnen zij u in deze situatie van een oplossing voorzien. Ik hoop dat u samen met de verzender tot een passende oplossing kunt komen. Mijn oprechte excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.M.G. van Bokhoven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niets aangeboden. Ik heb bij toeval de vaste bezorger kunnen spreken. Hij heeft het opgelost doordat ik hem duidelijk heb aangesproken en hem gevraagd deze misser en onbewust gedrag niet meer te herhalen. Hij heeft zelf na aanspreken het opgelost door pakket op te halen waar hij het(andere straat) had afgegeven. Het stond niet op het briefje dat bij mij in de bus was gegooid..., zijn pen was leeg.Ik hoop echt dat hij wel een waarschuwing krijgt van zijn werkgever. Ik wilde mijn geld terug, heb het al terug maar Postnl zou mensen dienst komen beter moeten sturen in wat kan en niet kan. Mijn vertrouwen in Postnl was al klein, nu nog kleiner. Bezorgers in Almere haven doen maar wat, de een na de ander. Geen motivatie!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen