Klacht POSTNL: Besteld pakket uit Amerika niet ontvangen, en volgens USPS Tracking, al langs geweest, klopt niks van.

hakan

Ik heb op 11/6/2016 een product uit amerika besteld en heb niks ontvangen ik heb de bestellingsstatus ingezien via USPS Tracking en tweemaal staat er dat iemand is langs geweest, maar daar is niks van waar. Heb niks of niemand gezien en ook geen nietthuis kaartje ontvangen

July 5 2016 1:38am Customs clearance processing complete NL
June 14 2016 7:16pm Processed Through Facility NL
June 12 2016 8:34am Arrived USPS Facility JAMAICA NY 11430
June 11 2016 4:47pm Departed Post Office BERGENFIELD NJ 07621
June 11 2016 3:30pm Picked Up BERGENFIELD NJ 07621

In de bestellingstatus staat dat ik langs moet komen, addressee advised to pick up maar dat ben ik niet van plan. Ik heb betaald voor een bezorging en heb niks van jullie ontvangen, ik verwacht dan ook dat het product op de juiste manier wordt geleverd.

Geachte heer Cuhadar,

Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Het spijt me om te vernemen dat deze zending niet bij u is aangeboden en dat u geen bericht heeft ontvangen.

Ik wil dit graag voor u bekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij de barcode van het betreffende pakket te sturen? Dit mag ook de buitenlandse barcode zijn die u van de afzender heeft ontvangen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Annet