Klacht POSTNL: Besteld pakket uit Amerika niet ontvangen, en volgens USPS Tracking, al langs geweest, klopt niks van.

Klachtnummer
# 175694
Gebruiker
hakan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 11/6/2016 een product uit amerika besteld en heb niks ontvangen ik heb de bestellingsstatus ingezien via USPS Tracking en tweemaal staat er dat iemand is langs geweest, maar daar is niks van waar. Heb niks of niemand gezien en ook geen nietthuis kaartje ontvangen

July 5 2016 1:38am Customs clearance processing complete NL
July 2 2016 10:39am Unclaimed Item returned to sender AMS INT MAIL CENT N
June 17 2016 2:28pm Addressee not available, advised to pick up the item
AMS INT MAIL CEN NL
June 17 2016 1:10 am Customs clearance processing complete N
June 16 2016 5:29pm Addressee not available, advised to pick up the item
AMS INT MAIL CEN NL
June 15 2016 11:05pm Customs clearance processing complete NL
June 14 2016 7:44pm Customs Clearance NL
June 14 2016 7:16pm Processed Through Facility NL
June 12 2016 8:34am Arrived USPS Facility JAMAICA NY 11430
June 11 2016 4:47pm Departed Post Office BERGENFIELD NJ 07621
June 11 2016 3:30pm Picked Up BERGENFIELD NJ 07621

De oplossing

In de bestellingstatus staat dat ik langs moet komen, addressee advised to pick up maar dat ben ik niet van plan. Ik heb betaald voor een bezorging en heb niks van jullie ontvangen, ik verwacht dan ook dat het product op de juiste manier wordt geleverd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Cuhadar,

    Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Het spijt me om te vernemen dat deze zending niet bij u is aangeboden en dat u geen bericht heeft ontvangen.

    Ik wil dit graag voor u bekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij de barcode van het betreffende pakket te sturen? Dit mag ook de buitenlandse barcode zijn die u van de afzender heeft ontvangen.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen