Klacht POSTNL: bestelde laptop schijnt bezorgd te zijn maar niet bij ons! wel afgetekend door onbekende naam!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154510
Gebruiker
Eikie79
Datum
4 reacties

Details

De klacht

HT Zaterdag 30-1 in de Webshop laptop besteld 
maandag 1-2 bericht gekregen van Post.nl dat deze om 14.24 bij ons thuis zou zijn afgeleverd. Wij waren dus niet thuis. Is niet bij ons bezorgd ook niet bij onze buren.
Hij is blijkbaar wel afgetekend door ene Smakenbroek. Mij onbekend.
dinsdag 2-2 gebeld met MM (35 wachttijd!) . Er zou melding van worden gemaakt.
Woensdag 3-2 weer gebeld, nog steeds niets gehoord. Na 45 min wachten bericht dat ik 10 werkdagen moet wachten ivm onderzoek bij Postnl
Vrijdag 12-2weer zelf gebeld. Na 15 min wachten de mededeling dat MM nog niets gehoord heeft van Post.nl. ze gaan het weer met spoed terugkoppelen.
ik ben dus na 2 wkn nog steeds 500 euro lichter en geen laptop. Ook nog geen reactie van MM dus. Schandalig. Ik wil gewoon mij bestelde laptop. 
Ik geef het nog tot woensdag anders stap ik naar de rechtsbijstand !

De oplossing

Levering op juiste adres (bij mij dus) van de bestelde laptop

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van Eijk,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de door u bij Mediamarkt bestelde laptop nog niet heeft ontvangen, maar dat dat volgens ons systeem wel het geval zou zijn. Wat enorm vervelend om te lezen.

    Het is goed dat u hierover contact heeft opgenomen met de Mediamarkt. De Mediamarkt is namelijk onze opdrachtgever in deze situatie, en daarom ook de aangewezen partij om een onderzoek te laten starten naar waar uw zending zich bevindt. Ik begrijp uit uw verhaal dat de Mediamarkt inderdaad een onderzoek heeft laten instellen bij PostNL.

    Ondanks dat ik graag meer voor u zou betekenen in deze, wil ik u toch vragen om hierover in contact te blijven met de Mediamarkt. Als er updates zijn met betrekking tot het onderzoek, wordt de Mediamarkt hierover geïnformeerd door ons.

    Ik vertrouw erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Marie
    PostNL
  2. Auteur
    Eikie79
    Datum
    Beste PostNl.
    In principe snap ik dat ik bij de leverancier/afzender moet zijn.

    Maar het is uw postbezorger die mijn laptop niet bij mij heeft bezorgd.
    Er is wel voor getekend maar zowel naam als handtekening zijn mij onbekend!
    Naar alle waarschijnlijkheid is dit in de verkeerde straat gedaan!

    Ook zou het bij de buren afgeleverd zijn, iets wat al helemaal niet mag.

    Dus ik denk wel degelijk dat het ook een zaak van PostNl is!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van Eijk,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Het klopt dat dit een zaak van PostNL is, daar heeft u gelijk in. Echter is de afzender in dit geval de opdrachtgever van de zending, en kan een eventueel onderzoek alleen door deze partij worden opgestart. Ook kan de afzender u hierin een passende oplossing bieden. Vandaar dat wij u hebben doorverwezen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Raf
    PostNL

  4. Auteur
    Eikie79
    Datum
    Jammer dat het zo lang moest duren..de laptop is "weg"

    Nu via MM enen andere gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eikie79
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen