Klacht POSTNL: Bestelde schoenen bij Zalando zijn volgens een email bericht geleverd maar nooit aangekomen.

Klachtnummer
# 450765
Gebruiker
LageAmber#424
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bestelling van een paar schoenen bij Zalando is nooit bezorgd. Volgens een email zou het pakketje bezorgd zijn, maar dit is niet het geval. Ik heb ook geen briefje ontvangen dat het pakketje op een ander adres is bezorgd en mijn buren weten ook van niks.

De oplossing

Ik wil graag weten waar het pakketje is afgeleverd of vergoed worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Deze zending is echter onverzekerd verzonden en er hoeft niet getekend te worden voor ontvangst. Ik kan u enkel adviseren om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft nog wel de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen