Klacht POSTNL: Bestelde schoenen bij Zalando zijn volgens een email bericht geleverd maar nooit aangekomen.

LageAmber#424

Mijn bestelling van een paar schoenen bij Zalando is nooit bezorgd. Volgens een email zou het pakketje bezorgd zijn, maar dit is niet het geval. Ik heb ook geen briefje ontvangen dat het pakketje op een ander adres is bezorgd en mijn buren weten ook van niks.

Ik wil graag weten waar het pakketje is afgeleverd of vergoed worden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Deze zending is echter onverzekerd verzonden en er hoeft niet getekend te worden voor ontvangst. Ik kan u enkel adviseren om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft nog wel de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.