Klacht POSTNL: Bestelling 1 dag te laat geleverd

Klachtnummer
# 354265
Gebruiker
Dennis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op woensdag (6-3-2019) een bestelling geplaatst deze zou op 7-3-2019 in de avond bezorgd worden, dat was niet het geval!
Na contact te hebben gehad met de klantenservice van PostNL die mij doorverwees naar de betreffende winkel was ik nog steeds niet geholpen. Ik had maar besloten om te wachten op antwoord van PostNL toen ik op 8-3-2019 rond 23:00 uur een mailtje kreeg was ik zeer teleurgesteld over de manier van werken van PostNL. In het mailtje stond dat op zaterdag (9-3-2019) rond 10:30 en 12:30 het pakketje bezorgd zou worden. Dat is inderdaad gebeurd. Dat is één dag te laat en dat mailtje over dat het vertraagd is kwam pas een dag later om 23:00 ik vind dit niet netjes! Bovendien koos ik niet voor niets voor avond bezorging want ik had mijn bestelling hard nodig op 8-3-2019..

Waar ik nu op hoop is dat PostNL mij tegemoet kan komen!

De oplossing

Dat PostNL mij tegemoet kan komen met een vergoeding van het aankoopbedrag

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp uiteraard dat u heel erg teleurgesteld bent over het feit dat uw pakket vertraagd is geraakt. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat u de extra kosten voor avondbezorging aan de afzender heeft betaald. Ik adviseer u om hiervoor contact op de nemen met dit bedrijf.
    Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar het kan een keer gebeuren dat het langer duurt. Ik zie dat dit pakket standaard is verzonden en niet als spoedzending. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade. Het is niet mogelijk om compensatie te ontvangen voor uw aankoopbedrag. Ik hoop dat het bij toekomstige bestellingen weer soepeler zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen