Klacht POSTNL: Bestelling 1 dag te laat geleverd

Dennis

Ik heb op woensdag (6-3-2019) een bestelling geplaatst deze zou op 7-3-2019 in de avond bezorgd worden, dat was niet het geval!
Na contact te hebben gehad met de klantenservice van PostNL die mij doorverwees naar de betreffende winkel was ik nog steeds niet geholpen. Ik had maar besloten om te wachten op antwoord van PostNL toen ik op 8-3-2019 rond 23:00 uur een mailtje kreeg was ik zeer teleurgesteld over de manier van werken van PostNL. In het mailtje stond dat op zaterdag (9-3-2019) rond 10:30 en 12:30 het pakketje bezorgd zou worden. Dat is inderdaad gebeurd. Dat is één dag te laat en dat mailtje over dat het vertraagd is kwam pas een dag later om 23:00 ik vind dit niet netjes! Bovendien koos ik niet voor niets voor avond bezorging want ik had mijn bestelling hard nodig op 8-3-2019..

Waar ik nu op hoop is dat PostNL mij tegemoet kan komen!

Dat PostNL mij tegemoet kan komen met een vergoeding van het aankoopbedrag

Geachte heer, mevrouw,

Ik begrijp uiteraard dat u heel erg teleurgesteld bent over het feit dat uw pakket vertraagd is geraakt. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat u de extra kosten voor avondbezorging aan de afzender heeft betaald. Ik adviseer u om hiervoor contact op de nemen met dit bedrijf.
    Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar het kan een keer gebeuren dat het langer duurt. Ik zie dat dit pakket standaard is verzonden en niet als spoedzending. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade. Het is niet mogelijk om compensatie te ontvangen voor uw aankoopbedrag. Ik hoop dat het bij toekomstige bestellingen weer soepeler zal verlopen.