Klacht POSTNL: Bestelling 1 dag te laat geleverd
Details
Klacht
Ik heb op woensdag (6-3-2019) een bestelling geplaatst deze zou op 7-3-2019 in de avond bezorgd worden, dat was niet het geval!Na contact te hebben gehad met de klantenservice van PostNL die mij doorverwees naar de betreffende winkel was ik nog steeds niet geholpen. Ik had maar besloten om te wachten op antwoord van PostNL toen ik op 8-3-2019 rond 23:00 uur een mailtje kreeg was ik zeer teleurgesteld over de manier van werken van PostNL. In het mailtje stond dat op zaterdag (9-3-2019) rond 10:30 en 12:30 het pakketje bezorgd zou worden. Dat is inderdaad gebeurd. Dat is één dag te laat en dat mailtje over dat het vertraagd is kwam pas een dag later om 23:00 ik vind dit niet netjes! Bovendien koos ik niet voor niets voor avond bezorging want ik had mijn bestelling hard nodig op 8-3-2019..
Waar ik nu op hoop is dat PostNL mij tegemoet kan komen!
Gewenste oplossing
Dat PostNL mij tegemoet kan komen met een vergoeding van het aankoopbedragDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.