Klacht POSTNL: Bestelling als 'geleverd' gemarkeerd maar niet ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 480220
Gebruiker
Darnell
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb langer dan een maand geleden een product besteld via NevStudio en deze zou afgeleverd zijn bij een postkantoor in Den Haag. Na het contacteren van NevStudio hebben zij me gerefereerd naar een oud Post-NL nummer dat niet meer in gebruik is. Het gaat om het volgende tracknummer: LL449431965LU

Het pakketje zou vanuit CN.Shanghai Hub Export verzonden zijn.

De oplossing

Mij op de hoogte stellen van details over mijn order en mogelijkheden bieden om dit probleem op te lossen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wil weten waar uw bestelling zich bevindt en wanneer u deze zending kan verwachten. Ik ben even voor u op onderzoek uitgegaan en zie dat nadat er op 21-8-2020 een bezorgpoging was geweest, de zending naar een afhaalpunt is gegaan op 22-8-2020. Hier is de zending helaas niet afgehaald, waardoor de zending op 29-8-2020 retour is gestuurd naar de afzender. Op 2-9-2020 is de zending weer verzonden naar het land van de afzender. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Darnell
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het antwoord gaat over een ander tracknummer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen