Klacht POSTNL: Bestelling als 'geleverd' gemarkeerd maar niet ontvangen

sad Niet opgelost
Darnell

Ik heb langer dan een maand geleden een product besteld via NevStudio en deze zou afgeleverd zijn bij een postkantoor in Den Haag. Na het contacteren van NevStudio hebben zij me gerefereerd naar een oud Post-NL nummer dat niet meer in gebruik is. Het gaat om het volgende tracknummer: LL449431965LU

Het pakketje zou vanuit CN.Shanghai Hub Export verzonden zijn.

Mij op de hoogte stellen van details over mijn order en mogelijkheden bieden om dit probleem op te lossen.

Ik snap inderdaad dat u graag wil weten waar uw bestelling zich bevindt en wanneer u deze zending kan verwachten. Ik ben even voor u op onderzoek uitgegaan en zie dat nadat er op 21-8-2020 een bezorgpoging was geweest, de zending naar een afhaalpunt is gegaan op 22-8-2020. Hier is de zending helaas niet afgehaald, waardoor de zending op 29-8-2020 retour is gestuurd naar de afzender. Op 2-9-2020 is de zending weer verzonden naar het land van de afzender. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Darnell
Het antwoord gaat over een ander tracknummer.