Klacht POSTNL: Bestelling duurt veel te lang

Jeremy2103

de zending wordt in bulk overhandigd, definitieve acceptatie van goederen moet worden bevestigd

Kijken waar mijn pakket blijft

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard begrijp ik dat het niet prettig is om lang op uw bestelling te wachten. Ik heb geprobeerd om uw pakket te traceren in ons systeem, maar dit is op dit moment nog niet mogelijk. Het pakket is pas via Track & Trace te traceren, wanneer het pakket in Nederland is verwerkt en aan uw adres is gekoppeld. Momenteel is het druk met de verwerking van pakketten uit het buitenland, waardoor dit langer kan duren. U kunt het pakket gewoon met behulp van de buitenlandse code op onze site in de gaten houden. Ik hoop dat u spoedig statusinformatie gaat zien. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met de afzender voor een verdere oplossing.