Opgelost door POSTNL: bestelling niet bezorgt op juiste adres

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 432073
Gebruiker
pkfTaxustraat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3STXJU10648237 bestelling is niet bij mijn bezorgt verkeerd adres?

De oplossing

waar is mijn paket? waar is die dan wel heen gegaan?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat uw pakket op een verkeerd adres is geleverd. Ik zie in ons systeem staan dat het pakket op 25 maart op uw adres bezorgd zou zijn. Als u het pakket nog niet heeft ontvangen dan raad ik u aan om navraag te doen bij uw buren. Mocht u het daar ook niet kan vinden, neem dan contact op met de afzender. Zij kunnen als onze opdrachtgever een klacht bij ons indienen, zodat er navraag gedaan kan worden bij de bezorger.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pkfTaxustraat
Datum
Uiteindelijke oplossing
De postbode ging het pakket ophalen waar HIJ hem verkeerd bezorgt had en kwam daarna bij mijn aan de deur helemaal top super
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?