Klacht POSTNL: Bestelling niet goed afgeleverd

Klachtnummer
# 184402
Gebruiker
Juno
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL geeft tijden aan wanneer het pakket bezorgd kan worden, maar houdt zich niet aan de tijden die gesteld worden door het bedrijf

De oplossing

Afgesproken tijd komen, zodat consumenten hier rekening mee kunnen houden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Coolen,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw pakket. Graag geef ik u een toelichting.

    We kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen. Het kan door omstandigheden gebeuren dat een chauffeur eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker afwijkt dan wordt hier uiteraard achter de schermen naar gekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Voor de overlast bied ik u mijn excuses aan en ik hoop dat de bezorging van uw pakketten in de toekomst weer correct zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen