Opgelost door POSTNL: Bestelling vanuit Japan is gearriveerd op Amsterdam Mail Centre is nog niet afgeleverd.

# 194503
Chris

Heb een product besteld vanuit japan. Via EMS Japan Post heb ik de zending kunnen volgen. Het track & Trace nummer is: EM 084 560 302 JP EMS.
Hieruit blijkt dat op 26-10-2016 is gearriveerd in Amsterdam International Mail Centre, office of exchange.
Op 27-10-2016 om 02:02 uur departure from inward office of exchange.
Ook op 27-1-2016 om 10:37 uur Processing at dilivery Post Office.
Op 27-10-2016 om 16:35 uur Final Delivery.

Maar tot op heden, vandaag 08-11-2016 nog niets ontvangen.
Ligt al 2 weken in Amsterdam????

Op korte termijn alsnog levering van onze bestelling. Dit om te voorkomen dat het wordt terug gezonden naar Japan. Alles is reeds betaald.
Afleveren op onderstaand adres.
S. Cress
Marsdiepstraat 167
1784 AC Den Helder

Mobnr. 0624400900

Geachte mevrouw Cress,

Erg vervelend te vernemen dat uw zending uit Japan tot op heden niet is ontvangen. Graag informeer ik u hierover.

Volgens mijn gegevens is de zending inderdaad op 27 oktober afgeleverd op je adres. 3SEPGE3582805 is de code waarmee u het op onze site of app kunt nakijken.

Had u ook al navraag gedaan bij uw buren? Wellicht dat zij het voor u hebben aangenomen. Mochten zij ook niets hebben, wil ik graag een onderzoek starten. Hiervoor heb ik echter wel wat extra gegevens nodig. Kunt u aangeven wat de inhoud is van uw pakketje en weet u eventueel ook hoe het verpakt is? Daarnaast ontvang ik ook graag nog uw e-mailadres zodat ik het op de juiste wijze kan doorzetten.

Wilt u uw gegevens liever niet via deze weg geven, kunt u ook altijd rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice. Zie postnl.nl/klantenservice voor alle contactgegevens.

Ik hoor graag van u.

Irene
    PostNL
    Chris
    Behandeld met klantvriendelijkheid en afgehandeld binnen redelijke tijd.
    Hartelijk dank.