Klacht POSTNL: Betaalcode wordt niet geaccepteerd!!

Klachtnummer
# 64451
Gebruiker
Zeur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De betaalcode van het op te zoeken poststuk wordt niet geaccepteerd. Uit voorgaande klachten blijkt dat dit probleem al langere tijd bestaat. Doe hier iets aan.

De oplossing

Ik wil de post zien die te laag gefrankeerd is.
Betaalcode: U03.4066.003450
Postcode: 2381NC
mailadres: bvdakker1@gmail.com

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer v/d Akker,Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het feit, dat u een portokaart heeft ontvangen van ons en dat het onduidelijk is om welke zending dit precies gaat. Ik zou heel graag van u de complete betaalcode van deze portokaart ontvangen, zodat ik dit voor u na kan kijken. Ik mis in het tweede gedeelte na de U03 twee cijfers. Deze gegevens kunt u uiteraard afgeschermd via deze website doorgeven.Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen