Klacht POSTNL: Betaald pakket laten ophalen

m

Donderdag 13-02-2014 afspraak gemaakt via internet om een pakketje te laten ophalen. Het is nu vrijdag 14-02-2014 15.00 pakket nog steeds niet opgehaald terwijl er bij de track&trace code stond tussen 11.00 en 13.00 dus een verloren dag opgenomen bij mijn werk. Schandalig wel laten betalen en niet eens de moeite nemen om op tijd te komen. Een goede leer om nooit meer iets met postnl te versturen.

Geld terug van een verloren dag en nooit meer iets verzenden met postnl

Geachte heer/mevrouw de Wit,Ik vind het erg vervelend dat u tevergeefs gewacht heeft.Volgens mijn informatie is de zenidng opgehaald en inmiddels bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Mina
    m
    Wat is dat nu voor een oplossing. Ik was die ochtend om half elf thuis ( zou tussen elf en een uur komen ophalen ) dan kon ik weer naar mijn werk. De postbode kwam tussen vier en half vijf omdat hij mij vergeten was (dat kan gebeuren) maar je er dan met een jantje van leiden er mee af te maken vind ik stijlloos. Ik heb wel pakweg 3 uur uren in moeten leveren.
    Geachte heer, mevrouw De Wit,
    Ik snap uw reactie. Het tijdvak betreft echter wel een indicatie naar aanleiding van de verwachtte route van de chauffeur. Het kan helaas voorkomen dat de chauffeur door omstandigheden later komt dan wordt aangegeven.
    Ik wel een klacht aangemaakt zodat de betreffende medewerker hierop wordt aangesproken.
    Namens PostNL uiteraard excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.
    Irene
    m
    Nou nou nou moet die man er nu voor boeten. Schaam je postnl. Je moet naar jezelf kijken en niet zomaar iets mailen naar je klant van tussen 11.00 en 13.00 zet er dan tenminste bij onder voorbehoud.
    Geachte heer/ mevrouw De Wit,Uw klacht is intern uitgezet bij desbetreffende verantwoordelijken. U krijgt hier verder geen terugkoppeling op, maar uw klacht wordt wel gebruikt om onze interne processen te verbeteren.Met vriendelijke groeten,Tim
    m
    Ik geloof dat ik tegen dovemansoren klaag. Maar je doet maar. Mijn volgende pakket gaat met DHL. Verser beschouw ik de zaak als afgelopen en wil niets meer met postnl meer te maken hebben