Klacht POSTNL: betaald voor 3 verzendlabels voor 1 pakket. 2x online foutmeldingen 1x goed = 3x betalen

Klachtnummer
# 325798
Gebruiker
christiaanz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bij het online betalen van een verzendlabel voor een pakket van 6,50 euro kreeg ik 2x een foutmelding. de derde keer ging het goed en kreeg ik email met het label om te printen. toen ik zag dat ook van de andere twee pogingen 6,50 (x2) is afgeschreven en ik ook daar labels van kon uitprinten dacht ik: hoe krijg ik dat gestopt. en graag ook 13 euro retour voor de twee ongebruikte labels voor dezelfde zending. kun je me vertellen hoe ik dat nu aanpakken moet? groeten christiaan

De oplossing

kun je me vertellen hoe ik het moet aanpakken om die 13 euro terug te krijen op mijn bankrekening

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Honig,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u door een foutmelding driemaal heeft betaald voor één label. Ik begrijp dat u graag het teveel betaalde bedrag terug wilt ontvangen op uw rekening. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Via het formulier op https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/ kunt u een verzoek indienen voor restitutie van het teveel afgeschreven bedrag. De verantwoordelijke afdeling zal uw verzoek in behandeling nemen en u informeren over de uitkomst en verdere afhandeling. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen