Klacht POSTNL: Betaald voor avondbezorging, maar geen pakket ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 399728
Gebruiker
Edjekadetje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb extra geld betaald voor avondbezorging en nu krijg ik een bericht dat het vertraagd is en morgen pas komt. Waarom betaal ik dan voor extra service?

De oplossing

De gemaakt kosten terugstorten en zorgen dat ze hun service in orde maken(laatst heeft bezorger zelf getekend voor ontvangst­čś│)

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De bezorging van uw pakket heeft onverhoopt vertraging opgelopen, terwijl u betaald had voor avondbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn administratie is de chauffeur afgelopen vrijdagavond niet meer aan de bezorging van uw pakket toegekomen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Het lijkt erop dat u de extra kosten aan de afzender heeft betaald. Daarom kunt u de afzender contacteren over een eventuele tegemoetkoming. Mocht u de kosten voor avondbezorging via de app of website aan PostNL betaald hebben, neemt u dan alstublieft via een andere weg contact met ons op. Via onze andere contactmogelijkheden kunt u veilig uw bankgegevens delen in verband met restitutie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edjekadetje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben me doorgestuurd naar het bedrijf waar ik de bestelling heb gedaan(afschuiven noem ik dat). Daar heb ik tenslotte betaald voor de extra avondservice. Maar zij kunnen het niet helpen als PostNL hun afspraak niet nakomt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?