Klacht POSTNL: Betaald voor avondlevering, nooit geleverd, klacht wordt niet behandelt

PriveS

Inmiddels 3x via het online klachtenformulier klacht ingediend over door mij betaalde avondlevering welke nooit geleverd is. Ze reageren domweg niet dus inmiddels aangifte gedaan van diefstal/fraude. Verdere juridische stappen volgen en dat om 1 euro98.
Stelletje incompetente lui.

Mijn geld terug, laat ze de klachten er maar bij zoeken. En dan mogen ze hopen dat ze dat doen voordat dit voorkomt

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de door u betaalde avondlevering, niet is uitgevoerd. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat er niet op het klachtenformulier gereageerd wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket.
    - Uw IBAN nummer + tenaamstelling.
    - Uw e-mailadres.

En natuurlijk. Niks wordt gedaan . = diefstal
    Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Jammer, dat u de gevraagde informatie via deze site niet wil doorgeven. Ik heb op basis van uw adres geen informatie terug kunnen om dit direct voor u op te lossen of te behandelen.
    Aangezien u aangeeft dat u verdere communicatie via deze website niet op prijs stelt heb ik deze klacht afgesloten.

PriveS
Is helemaal geen oplossing geboden. Dus juridisch vervolg