Klacht POSTNL: Betaald voor avondlevering, nooit geleverd, klacht wordt niet behandelt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369320
Gebruiker
PriveS
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Inmiddels 3x via het online klachtenformulier klacht ingediend over door mij betaalde avondlevering welke nooit geleverd is. Ze reageren domweg niet dus inmiddels aangifte gedaan van diefstal/fraude. Verdere juridische stappen volgen en dat om 1 euro98.
Stelletje incompetente lui.

De oplossing

Mijn geld terug, laat ze de klachten er maar bij zoeken. En dan mogen ze hopen dat ze dat doen voordat dit voorkomt

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de door u betaalde avondlevering, niet is uitgevoerd. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat er niet op het klachtenformulier gereageerd wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van het pakket.
    - Uw IBAN nummer + tenaamstelling.
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    PriveS
    Datum
    En natuurlijk. Niks wordt gedaan . = diefstal
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Jammer, dat u de gevraagde informatie via deze site niet wil doorgeven. Ik heb op basis van uw adres geen informatie terug kunnen om dit direct voor u op te lossen of te behandelen.
    Aangezien u aangeeft dat u verdere communicatie via deze website niet op prijs stelt heb ik deze klacht afgesloten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PriveS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is helemaal geen oplossing geboden. Dus juridisch vervolg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen